Till lovisa :)



Klipp ut :)


Hjärta :)

Klipp ut :)

Klipp ut  Och lägg bakom texten " Selma pasalic "

Klipp ut sen gör vad du vill :)

På Headern i en liten ruta ska de stå : Hej Sötungar (Lite större text ! ) .. välkommen  till min rosa lilla blogg! Här skriver jag som 99:a. Skriver även om min vardag, åsikter och mycket mer ! Hope you like it !

sen ska de stå " selma pasalic "
Sen brevid . Lite "genomskinligt elr ah du fattar , satt man knappt ser de så ska de stå
"kontakta mig ? - [email protected]
Bakrunden:
ska vara mörk/ ljus rosa & Låt snöflingorna vara är du snäll :)

Den.
Sen  lite glitter och glamour you know ;)
över menyn "hörnan" så ska de stå Meny:) '
puss

2011-12-03 @ 16:08:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0