svar på komentar :)

moa ([email protected]) om Förlåt att jag inte bloggat ..:
Jag vill inte vara med på din blogg. Ta bort den NU tack . eller det gör inget, du har ju ändå typ 7 läsare (:
IP: -
06 December, 21:49
Wilma
om Förlåt att jag inte bloggat ..:
Men som om du har 100+ unika Selma, HAHA!
IP: -

Svar: Moa : Visst jag kan ta bort den .. ;) Jag har faktiskt fler läsare än dej PUSS PÅ RUMPAN :))


Svar : Wilma : HAHA ? Wilma jag har fan fler än moa, Satt yes :)) Aja Pallar inte slösa tid på er. BTW ! Kom face 2 face istället för att  fega ;) PUSS
2011-12-06 @ 22:05:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Vafan?! Vadå fega? Jag står för vad jag säger? Var det något du inte förstod kanske? Det är ju du som ljuger, blir ju bara patetiskt. Haha vadå?.. tycker du jag ska ta och åka bort till dig för att snacka eller?? Är du helt säker på att du överhuvudtaget vill möta mig face to face? Jag kan vara en bitch, så akta dig med vad skriver. Det är ju DU som ljuger, det är DU som skriver skit - har tillochmed bevis på att du ljuger. Puss gumman

2011-12-12 @ 20:52:11
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0