PANIK !!

Hej alla bloggläsare!
Kom hem från arninge nu , köpte täckbyxor och skid jacka ! :)
Har panik! Nu ska jag bäretta varför :/ :


På jul är det mammas vecka och mina kusiner kommer en av de bästa kusinerna!
Sen så ska pappa åka med alla min andra bästa kusiner på julen och åka skidor! Och mamma och pappa
säger att jag får välja vart jag ska vara , men jag vet inte ! Nu kanske ni tänker shit skit lätt val !! skidor såklart!? Men det är inte så lätt att välja .. Okej Jag älskar att åka skider men jag älskar mina små kusiner !!
AHHHHH!! Vad tycker ni att jag ska välja ? KOMENTERA !! Alla som komenterar får en länk ! Men nu ska jag kolla en sak med min och Aidas nya blogg :) PUSS
2011-12-15 @ 19:14:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erna!!!!!!!!

MAMMA såklart och om du menade irmaså fins jag oxo och jag är inte liten men jag vill att du ska vara hos mamma anars så kan inta jag och du inte fira JUL!!!!!!! och så du vet så kommer amila, ervin, jasmin och irma på fredag eller på lördag nästa vecka! :)

2011-12-17 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0